Tuesday, July 10, 2012

My first Dorothy Perkins purchase

Heute zeige ich euch kurz einen kleinen Haul. Vor einigen Tagen habe ich das erste Mal bei Dorothy Perkins bestellt - ich konnte nicht länger den wunderschönen Shirts und Blusen wiederstehen! Die größte Größe (D 50/22 UK) passt mir perfekt!

Die Bestellung verlief einwandfrei - insgesamt hat meine Bestellung 7 Werktage gebraucht mich zu erreichen, was bei einer normalen Sendung aus Großbritanien nach meiner Erfahrung nach in Ordnung ist. Ich werde auf jeden Fall wieder dort bestellen! Soweit so gut, hier sind die Bilder, vielleicht zeige ich sie in einem anderen Outfit nochmal genauer.


Yesterday my first Dorothy Perkins order arrived, yay. I couldn't resist all those beautiful tops and blouses any longer. Their largest size (D 50/UK 22) fits me well, as i learned know.

They delivered within 7 working days, which is alright for deliveries from GB to Germany in my experience so far. All in all I'm a happy customer and i will definitely order again. Here are some pictures I took today.


Blush bicycle jersey shirt



Mint marl stripe v neck tee

Blush ring print blouse



1 comment:

  1. Wow! I love that bicycle shirt! It looks cozy. Great choices in shirts, I may have to go to that site and have a look around. Thanks for the tip!

    Stephanie
    www.bassability.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...